לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

דצמבר 4, 2017 - מגזין הגלריה - 1992batel

ריהוט אינדונזי לעיצוב הבית

למה כדאי לשלב ריהוט אינדונזי בעיצוב הבית? מה מאפיין ריהוט אינדונזי? מה הקשר בין כונניות, שידות ואיכות הסביבה? הרהיטים שנבחר לעצב בעזרתם את הבית קובעים באיזה אופן ננצל את המקום בחלל הפנים, מה נוכל לעשות בשעות הפנאי ומה יהיה הרושם הראשוני שאותו יקבלו האורחים. כמו כן, כיום כבר לא צריכים להסתפק בעיצוב מסורתי ואפשר לשלב +ריהוט אינדונזי+ גם בבתים פרטיים. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את הריהוט שמתאים למאפייני החלל וליהנות משורה ארוכה של יתרונות.

הגלריה המקסיקנית מביאה אליך גם ריהוט אינדונזי

אנחנו בגלריה המקסיקנית מייבאים ריהוט אינדונזי בייבוא אישי ומקפידים לעדכן את המלאי באופן תדיר כדי לעמוד בסטנדרטים שלך. אצלנו כל אחד יכול למצוא מענה מושלם לחללי הבית ולשלב ריהוט אינדונזי ברמה הגבוהה ביותר. ההתמחות שלנו היא בריהוט אינדונזי מסוג שולחנות אוכל, ספסלים, כיסאות, סלים, ספות קש מעוצבות וכמובן שידות וכונניות ואנחנו מתחייבים למחירים שווים לכל כיס.

ריהוט ידידותי לסביבה

הקטגוריה של שידות וכונניות מדגישה יותר מכל פריט אחר את היתרונות של ריהוט אינדונזי. ראשית, כונניות ושידות הן חלק מריהוט משלים ולכן יש להן תפקיד פונקציונאלי. שנית, בריהוט מן הסוג הזה שמים דגש על שימוש בחומרי גלם משובחים ועל עץ מלא וממוחזר. ממשלת אינדונזיה תומכת נכון להיום בייצוא של ריהוט מקומי, והיא גם דואגת שעל כל עקירת עץ יישתלו עצים נוספים. התוצאה היא +ריהוט ידידותי לסביבה+ שמשנה בצורה דרמטית את האווירה בחלל הפנים של הבית.

מזמינים אותך לביקור בעולם אחר

רוצה להתרשם מסגנונות עיצוב של ריהוט אינדונזי? בגלריה המקסיקנית מזמינים אותך לביקור בעולם אחר. כל מה שעליך לעשות הוא להזמין דרך האתר כעת, או עם ברצונך לקבל ייעוץ ביכולתך לחייג למספר 04-9800161 או להשאיר פרטים באתר ממש עכשיו - ואחד הנציגים יעמוד לרשותך בהקדם.